- Úvod
- Elektrokola / Elektrosady
- Elektrosady pro kola
- Konverzní kit 750W/36V - 1000W/48V - 26"-Varianta kola-Přední
Konverzní kit 750W/36V - 1000W/48V - 26"-Varianta kola-Přední

- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- Konverzní kit 750W/36V - 1000W/48V - 26"-Varianta kola-PředníExpedice 48 hodin7 490 Kč6 190 Kč bez DPH
Sadu Vám rádi namontujeme, servisní dílna: Štěpánovice 61 (u Tišnova), využijte zimní ceny ! tel: 734706330
Přestavbová sada: motor + řídící jednotka Magic + ovládání
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka navíc podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26, 27,5, 29" i 28''(700C)** černé barvy
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola
Požadovanou velikost, přední či zadní provedení si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon: 750W/36V nebo 1000W/48V*
Napětí: 36 V nebo 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my "stáhneme" výkon na řídící jednotce.
Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!
Ovladač plynu (Akcelerátor) uveďte do poznámky:
- páčkový 36 V nebo 48 V ( podle napětí akumulátoru)
- otočný 36 V nebo 48 V ( podle napětí akumulátoru)
Specifikace:
BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V
Možnost kotoučové brzdy: ano - nyní klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka předního kola: 100mm
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací vícekolečko, max. 7-kolečko)Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)
Ovladač plynu - páčkový (možno vyměnit na požádání za otočný)
LED indikátor stavu baterie
Pedal Assist System- PAS senzor není součástí balení
Multiswitch řídící přepínač
Siréna
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlost - až 45 Km/h (podle velikosti ráfku)
Počet otáček: max. 320 rpm
Dojezd: 40 Km (s 10Ah/36V baterií), 50 Km (s 12AH/36V) nebo 60 Km (s 16AH/36V baterií) - závisí na terénu, hmotnosti jezdce atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích
Set neobsahuje baterii!
Set neobsahuje plášť a duši!
Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).
Sety o tomto a vyšším výkonu doporučujeme instalovat pouze do dostatečně tuhých předních vidlic. Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!